Ściany wizyjne w marketingu

Marek jest specjalistą do spraw marketingu. Zajmuje się tworzeniem reklam, a także znajdowaniem dla nich innowacyjnych rozwiązań oraz strategicznych punktów. Marek lubi swoją pracę, ba, uwielbia ją i jest jednocześnie jego pasją. Warto dodać, że poza tym wykonuje ją bardzo starannie. Jest ekspertem w swojej dziedzinie. Marek wciąż rozpowiada o zaletach stosowania ścian wizyjnych wśród swoich znajomych po fachu. 

Jakie są zalety stosowania ścian rewizyjnych?

wysokojakościowe ściany wizyjneW pełni skupiony Marek nerwowo stukał gumką od ołówka po zębach. Widać było, że próbuje zebrać swoje myśli, pochylając się nad kolejnym projektem. Wciąż szkicował i niemalże jednocześnie wymazywał rysunek z poirytowanym wyrazem twarzy. Nad jego łokciem można było zauważyć na kartce pewną notatkę, która była podpisana słowami „wysokojakościowe ściany wizyjne”. Pod tą drobną notką można było odczytać cały tekst. Ściany wizyjne składają się z kilku połączonych ze sobą monitorów, najczęściej bezszwowych. Pozwalają na efektywne wyświetlenie reklamy w miejscach, które klient preferuje. Można połączyć je ze sobą, tworząc jeden duży obraz lub podzielić je na kilka mniejszych, które wyświetlają treści niezależnie od siebie. Są powszechnie wykorzystywane jako świecące reklamy produktów, firm oraz usług. Równie często, jak nie najczęściej, używa się ich do wyświetlania karty menu nad kontuarami w restauracjach. Należy pamiętać, że kontrast tego typu urządzeń jest półtora raza wyższy aniżeli przeciętnych monitorów. Dzięki takiemu zastosowaniu skutecznie przyciągają uwagę potencjalnych klientów. W wersji budżetowej, a tym samym tańszej, monitory mogą posiadać grubsze ramki. Jest to ciekawe rozwiązanie, gdy osoba zamawiająca ścianę wizyjną wie, że będzie wyświetlać na niej kilka mniejszych, niezależnych od siebie nawzajem obrazów. Warto rozważyć kupno tego typu urządzenia na zamówienie, ponieważ można dobrać odpowiednie wymiary oraz same ekrany.

Pod treścią widniał napis „Ważne! Pamiętać!”, a więc można spodziewać się, że jest to sprzęt godny uwagi, gdyż w końcu Marek był ekspertem w świecie marketingu. Po chwili dało się słyszeć okrzyk radości i zauważyć szkic, który przedstawiał nowo zaprojektowaną reklamę zamontowaną w wizyjnej ścianie. Z pewnością skutecznie przyciągnie wzrok swoimi zróżnicowanymi kolorami, a także skutecznym wykorzystaniem nowej, innowacyjnej technologii.