Światło i dźwięk na eventach

 

Każdy event firmowy, promocyjny, czy inny musi być doskonale zorganizowany. Każdy element musi być na swoim miejscu, tak by całość się powiodła. Dobry prowadzący imprezę, smaczne jedzenie, czy korzystna lokalizacja z pewnością mają ogromne znaczenie. Dzięki nim goście będą się dobrze czuli, świetnie bawili i nie będą narzekać na dojazd na miejsce eventowe. Jednak to nie wszystko.

Atrakcyjne oświetlenie na eventach

najlepsze oświetlanie i nagłośnienie eventów w mazowieckimLiczą się także sprawy techniczne. Jednymi z nich jest najlepsze oświetlanie i nagłośnienie eventów w mazowieckim. Oświetlona musi być scena, jak również sala. Na scenie będą występowały zespołu muzyczne, wodzirej, czy performerzy. Polecane jest zamontowanie oświetlenia górnego, na specjalnej metalowej konstrukcji, jak również oświetlenie dolne, przy krawędzi sceny. Wtedy całość sceny będzie dobrze widoczna. Poza standardowymi reflektorami dającymi jasne, białe światło, można zamontować też reflektory kolorowe. Sala eventowa nie może tez tonąć w mroku, choć powinna być wyciemniona w stosunku do sceny. Wtedy te dwie części pomieszczenia zostaną oddzielone światłem, co da niesamowity efekt. Poza reflektorami to oświetlenia można też wykorzystać żyrandole, taśmy ledowe, czy litery świecące przestrzenne. Druga kwestia to nagłośnienie eventu. Do tego polecane są mikrofony bezprzewodowe, tak by nie martwić się o plączące się kable. Takie mikrofony są bardziej poręczne, można je trzymać w dłoni lub ustawić na statywie. Każdy wodzirej czy prowadzący musi mieć swój mikrofon. Warto jest też je rozstawić przy muzykach, np. przy perkusji i gitarze, tak by dźwięk był dobrze słyszalny w całej sali. Również głośniki odgrywają tu sporą rolę. Musza być tak ustawione by zarówno wysokie nuty, jak i bassy były dobrze słyszalne. Sam głośnik nie powinien być jednak za bardzo widoczny, najlepiej jest go postawić z boku sceny. Wtedy nie zagraca on miejsca, a dźwięk będzie się dobrze rozchodził.

Nagłośnieniem i oświetleniem na ventach zajmują się specjalne ekipy techniczne, choć czasem muzycy mają swoich specjalistów. Warto zaznaczyć, że rozstawienie lamp i głośników zajmuje trochę czasu, zatem ekipa musi wejść na długo przed tym, zanim na salę wejdą pierwsi goście eventu. Warto jest o tych wszystkich sprawach zawsze  pamiętać.

Zobacz więcej na https://zespolkress.pl/